Friday, August 7, 2009

jap eyh! be crazy like layla

Assalamualaikum......

urrm nk komen ckit pasal title niyh...
tu bukan puji la ngok...
2 cari pasal...

ahahaaa...
ok2... siyes2... hmm pasal klas eyh... aku nk bg komen sgt pown tkot xde yg bg attention.. sbb aku pown x bape nk btol sgt...(kdg2 jer eyh-bkan slalo0) .. sbb sume owg mmg dah mls pk pasal niyh.. sape je yg suke gdo kan? sume x ske.. yg pasal ckp blakang tuh... kite ni manusia, mmg x leyh nak halang owg ckp blkg, bnde ni mmg n pasti akan t'jadi syg oii.. kat mane2 pown kite g cmtu gak.. sbb kite sume ni manusia (ha da 2x aku ulang) hehee.. de mlot dan susah nak jage kdg2 ... kite xleyh marah2 dowg ckp blkang ke ape ke..xyah warn2 k... kite cume leyh soh dowg hormat ngan keputusan yg tlah d wat je... jgn gune kekerasan klau nk lmbut kan ati owg... ckit2 maybe owg tu leyh follow.. ngeee~ tp susah la nk wat...huhuu


so0, kite aggap bnde niyh dah lepas k... maaf kan la antara 1 same len... kan nak raye dah niyh... (adeyh sedeyh lak pk pasal raye niyh)... yg aku leyh advice kite kene ikram muslimin (bapak aku slalu ckp gini)... sbb kite bukan dok sowg dlm dunie ni k, kite ade fmily, kawan, jiran n etc....


cth : aku ngan fmily slalu mkn jemaah.. mkn dalam 1 talam kongsi sume... bile kite makan camni kdg2 klo x ckup lauk kite kgsi, kite x berebut sgt, kite tau ramai lg ngah makn tuh, kite mkn pown ckit2, bg yg len mkn dulu.. cmni cara kite ikram mase makan jemaah... so0 maybe kite leyh praktik kan dlm klas kite... ade mase kite kene pk pasal prasaan owg len, hrmat dowg,dan dulukan dowg... bile kite wat cmni, automatic kite dapat ganjaran dri Allah SWT... sng kan nk dpt pahle... huhuu...


p/s: harap aku x merepek... ahahahaaa


hahaaa kite cte len la eyh... lucky
seb bek kite sume tak terlibat lgsung dalam hari kemerdekaan t... best gilerr aku... thnx la pada great tutor kite... huhu pn mai ngan lg sowg lupe name die -c0wy pd anak2 die, hahaa... (1st tyme aku puji dowg niyh) uhuk2.... tnpa mereka maybe kite still lg masih bersedih d cni sbb d arah ke ptrajaya tuh... Syukur Alhamdulillah... x sia2 fila wat solat hajat tuk kita... oppss~ hahaa


ni 1st time aku post kat blog niyh... sbb pok leh soh smbung... kang ngs plak die..... hahaaa

hope klo aku slah2 b'kate2..

maaf kan aku dari ujong tudung sampai ujong kasot... hehee ^^'

No comments:

Post a Comment